.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دولت باید قانون مالیات را در کشور به درستی پیاده کند، گفت: هم‌اکنون دولت در اجرای موضوع مالیات سهل‌انگاری کرده به طوری که بیش از 50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم.

 شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دولت باید قانون مالیات را در کشور به درستی پیاده کند، گفت: هم‌اکنون دولت در اجرای موضوع مالیات سهل‌انگاری کرده به طوری که بیش از 50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم.

موسی‌الرضا ثروتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که قیمت نفت هر روز روند نزولی به خود گرفته و دولت برای جبران کسری بودجه چه برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد اظهار داشت: در سال‌جاری دولت پرونده بودجه کشور را به سختی بسته است بنابراین کاهش یا افزایش قیمت نفت در این زمینه بسیار تاثیرگذار نیست.

وی تصریح کرد: دولت برای جبران کسری خود باید برنامه ریزی اصولی داشته باشد چرا که هم‌اکنون دولت در اجرای موضوع مالیات سهل‌انگاری کرده به طوری که بیش از 50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم.

ثروتی تاکید کرد: دولت باید برنامه جامع برای مالیات داشته باشد تا اقشار ضعیف تاوان قشرهای ثروتمند را ندهند. هم‌اکنون برنامه‌ریزی دولت به صورت صحیح اجرا نمی‌شود باید قانون مالیات بدرستی در کشور به مرحله اجرا درآید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین افزایش تولید و کاهش هزینه‌های جاری دولت را یکی دیگر از راهها جبران کسری بودجه در کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عدالت اجتماعی در کشور به درستی اجرا نمی‌شود. دولت بایستی با برنامه‌ریزی اصولی قانون مالیات را پیاده کند تا جلوی فرارمالیاتی در کشور گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس همواره در تلاش بوده که با تصویب قوانین گرهی از مشکلات دولت باز کند و این درحالی است که دولت در اجرای مصوبات به ویژه در اخذ مالیات بدون برنامه وارد عمل شده و نتوانسته قوانین را به درستی در کشور اجرا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.